Thursday, December 1, 2011

Apam Balik

Who is apam? And where did he go home to?
Apam tu siapa? Dia balik mana?

As far as I understand, it should be called Apam Lipat, though I still know not of this Apam character.
Setahu aku, sepatutnya nama dia Apam Lipat, walaupun orang yang bernama Apam ini masih tidak dikenali.

Walaubagaimanapun, dewasa ini, aku sudah mula gemar makan apam balik.
Blog entry ni di-enterkan dalam bahasa melayu gara-gara nak masuk debat bahasa melayu esok kan, semangat lah sikit betulll takkk.

InsyaAllah berkesempatan untuk menyerlahkan bakat aku dalam debat ni, tak pernah menyertai debat semelum ini. Nah ambik kau aku ckp BM berterabur, macam biasa. Telahpun diberitahu
bahawa sidang kumpulan aku sudah diambil oleh kumpulan lain, kejam tidak? Maka, bersabarlah kami. Jika ada kumpulan yang tarik diri, kamilah akan berdebat semasa sidang mereka itu.

Selalunya, aku masuk debat bahasa inggeris. Orang kampung I panggil "debate". Hahahaaa takleh blah kampung I konon. Haha. Hadoi.

Till next time folks ;)

No comments:

Post a Comment